Google Ads w e-Commerce
Google to największa wyszukiwarka na świecie, codziennie miliony osób szuka tam produktów, które chcą kupić, a każda z nich może być potencjalnym klientem dla Twojego sklepu internetowego. Kampanie reklamowe w systemie Google Ads to najlepsza odpowiedź na aktualne potrzeby klientów. Dzięki możliwości zaawansowanego targetowania reklam jesteśmy w stanie pokazać rozwiązanie potrzeb klienta, czyli produkty, których dokładnie teraz szuka.
Odpowiednio przygotowana strategia reklamowa oraz optymalizacja pliku produktowego pozwala skalować sprzedaż sklepu internetowego, dlatego warto wybrać Google Ads niezależnie od tego czy sklep jest nowym projektem, czy ma już swoją historię sprzedażową. Kampanie Google Ads pozwalają także zwiększyć widoczność naszego sklepu na tle konkurencji oraz wzmożyć ruch na naszym sklepie, co jest kluczowe w sprzedaży produktów.
Co dla ciebie zrobimy?
Nowy poziom reklamy Google Ads
Działania przy kampaniach Google Ads zaczynamy od dogłębnego zrozumienia celów i potrzeb klienta. Przeprowadzamy analizę konkurencji i rynku, identyfikując słowa kluczowe i grupy docelowe. Następnie opracowujemy strategię kampanii, uwzględniając budżet i cele biznesowe klienta. Tworzymy skuteczne reklamy tekstowe lub graficzne, a także dostosowujemy ustawienia kampanii. W trakcie kampanii monitorujemy na bieżąco wyniki, analizujemy dane analityczne, optymalizujemy kampanię i dostarczamy klientowi informacje o jej efektach. Komunikacja z klientem odgrywa kluczową rolę w naszej współpracy, umożliwiając dostosowywanie strategii w czasie rzeczywistym, co prowadzi do osiągania optymalnych rezultatów reklamowych.
Co zyskasz?
Korzyści z reklamy Google Ads
- Możliwość reklamowania w kampaniach produktowych, tekstowych, displayowych czy na Youtube
- Optymalizacja kampanii pod kątem zwrotu z inwestycji
- Maksymalizacja zysków w oparciu o analizę danych
- Zaawansowane opcje targetowania skutecznych rekam
- Zwiększona widoczność sklepu w wyszukiwarce Google od pierwszego dnia
- Zwiększenie ruchu oraz rozpoznawalności marki
- Skalowanie sprzedaży w sklepie internetowym
Nasi klienci
Co o nas mówią?
Najczęściej zadawane pytania
Od 2019 roku współpracujemy ze sklepami internetowymi. Wydaliśmy w tym czasie kilkadziesiąt milionów złotych na działania reklamowe, uzyskując średnio 6-7 krotny zwrot z zainwestowanych budżetów. Współpracujemy z e-commercami z różnych branż, co daje nam szeroki przegląd branży.
Koszt współpracy zależy od skali projektu, ilości usług, rynków, budżetów reklamowych etc. Współpracujemy głównie ze sklepami generującymi przychody od kilkudziesięciu tysięcy do kilku milionów złotych w skali miesiąca, a koszty współpracy zaczynają się od 1500 zł netto/msc.
W naszym zespole znajdziesz specjalistów z min. kilkuletnim doświadczeniem. Otrzymasz dedykowaną osobę, która przez całą współpracę będzie z Tobą w stałym kontakcie.
Idealnym rozwiązaniem jest połączenie działań w Google z innymi kanałami reklamowymi, aby zwiększać szanse na to, że użytkownik dokona konwersji. Każdy z nich odgrywa inną główną rolę, więc ich połączenie będzie zdecydowanie dobrym rozwiązaniem.