Influencer Marketing
Influencer marketing dla sklepów e-commerce to dynamiczna i skuteczna strategia marketingowa, wykorzystująca wpływ i popularność osób znanych w mediach społecznościowych do promowania produktów i usług. Dzięki współpracy z influencerami sklepy internetowe mogą dotrzeć do swojej docelowej grupy klientów w sposób bardziej osobisty i angażujący.
Ta forma marketingu pozwala na budowanie zaufania i wiarygodności marki poprzez autentyczne rekomendacje. Influencerzy mogą przedstawiać produkty w sposób kreatywny i atrakcyjny, co przyciąga uwagę potencjalnych klientów i zachęca do zakupów.
Dzięki influencer marketingowi sklepy e-commerce mogą także wykorzystać zasięg i popularność influencerów, aby dotrzeć do nowych grup odbiorców, którzy mogą być zainteresowani oferowanymi produktami.
Co dla Ciebie zrobimy?
Nowy poziom komunikacji z klientem
Współpracę rozpoczynamy od określenia celów kampanii i identyfikacji odpowiednich influencerów. Następnie wspólnie z klientem wypracowujemy strategię i określamy budżet kampanii, a także wybieramy najlepsze platformy społecznościowe i kanały komunikacji. Po wybraniu influencerów zajmujemy się negocjacją warunków współpracy, tworzeniem treści, monitorowaniem wyników oraz raportowaniem efektów kampanii. Współpraca obejmuje także regularną komunikację i dostosowywanie strategii w trakcie trwania kampanii w celu osiągnięcia jak największego zasięgu i skuteczności.
Co zyskasz?
Korzyści z wprowadzenia Influencer Marketingu
- Dotarcie do nowych grup odbiorców
- Kreatywny sposób przedstawienia produktów
- Kreowanie unikatowych doświadczeń zakupowych
- Budowanie zaufania i wiarygodności marki
- Budowanie relacji i angażowanie potencjalnych klientów
- Generowanie ruchu na stronie z nowych źródeł
- Zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym
Nasi klienci
Co o nas mówią?
Najczęściej zadawane pytania
Współpraca z influencerami głównie dotyczy kanału, którym jest Instagram. Każdego twórcę dobieramy indywidualnie do planowanej kampanii z klientem.
Wszystko zależy od twórcy, którego wybierzemy. Wcześniej określamy sobie widełki budżetowe, w których chcemy znaleźć jak najlepszego influencera do danej kampanii. Koszty mogą się kształtować od kilkuset złotych do kilkunastu tysięcy złotych. W grę wchodzą także współprace barterowe.
Każdego influencera weryfikujemy pod kątem zasięgów, wiarygodności, zaangażowania odbiorców i contentu, jaki generuje tak, aby kampania wypadła najskuteczniej. Całą współpracą z twórcą zajmujemy się w 100% za Ciebie i to na nas spoczywa obowiązek dopilnowania warunków publikacji.