Influencer Marketing

Influencer marketing dla sklepów e-commerce to dynamiczna i skuteczna strategia marketingowa, wykorzystująca wpływ i popularność osób znanych w mediach społecznościowych do promowania produktów i usług. Dzięki współpracy z influencerami sklepy internetowe mogą dotrzeć do swojej docelowej grupy klientów w sposób bardziej osobisty i angażujący.

Ta forma marketingu pozwala na budowanie zaufania i wiarygodności marki poprzez autentyczne rekomendacje. Influencerzy mogą przedstawiać produkty w sposób kreatywny i atrakcyjny, co przyciąga uwagę potencjalnych klientów i zachęca do zakupów.

Dzięki influencer marketingowi sklepy e-commerce mogą także wykorzystać zasięg i popularność influencerów, aby dotrzeć do nowych grup odbiorców, którzy mogą być zainteresowani oferowanymi produktami.

Zapytaj o ofertę

influencer marketing

Co dla Ciebie zrobimy?

Nowy poziom komunikacji z klientem

Współpracę rozpoczynamy od określenia celów kampanii i identyfikacji odpowiednich influencerów. Następnie wspólnie z klientem wypracowujemy strategię i określamy budżet kampanii, a także wybieramy najlepsze platformy społecznościowe i kanały komunikacji. Po wybraniu influencerów zajmujemy się negocjacją warunków współpracy, tworzeniem treści, monitorowaniem wyników oraz raportowaniem efektów kampanii. Współpraca obejmuje także regularną komunikację i dostosowywanie strategii w trakcie trwania kampanii w celu osiągnięcia jak największego zasięgu i skuteczności.

współpraca z influerenscami

Co zyskasz?

Korzyści z wprowadzenia Influencer Marketingu

  • Dotarcie do nowych grup odbiorców
  • Kreatywny sposób przedstawienia produktów
  • Kreowanie unikatowych doświadczeń zakupowych
  • Budowanie zaufania i wiarygodności marki
  • Budowanie relacji i angażowanie potencjalnych klientów
  • Generowanie ruchu na stronie z nowych źródeł
  • Zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie internetowym

Nasi klienci

Co o nas mówią?

Mosquito

Szybka komunikacja, profesjonalne podejście i naprawdę wysokie wyniki. Współpraca od ponad dwóch lat.

Gravity

Nasza współpraca trwa już blisko 5 lat, Mateusz i jego zespół stale dbają o wzrost sprzedaży w naszych sklepach internetowych wykorzystując do tego kompleksowe podejście do całego projektu e-commercowego, począwszy od analityki przez planowanie strategii do wdrożenia skutecznych działań performance marketingu. Najbardziej cenimy sobie w tej współpracy zaangażowanie w projekt na każdym jego etapie oraz szybką reakcję na każdy sygnał.

Plente

Z Mateuszem i jego zespołem współpracuję od ponad roku i jest to pierwsza osoba, której nie tylko zaufałem – ale która była w stanie dowieźć wyniki. Jestem dumny i szczęśliwy, że mogę mieć Mateusza w gronie swoich biznesowych partnerów i bardzo rekomenduję jego pracę. Współpraca jest pełna profesjonalizmu i zaopiekowania biznesowego, gdzie mój Dział Marketingu nie tylko może spać spokojnie ale jest też edukowany z nowinek mogących pomóc nam w rozwoju naszego produktu. Mateusz nie tylko sam wychodzi z inicjatywą dotyczącą optymalizacji i pracy na budżecie ale również z rekomendacjami nowych wdrożeń bądź ich aktualizacji, które w szybki sposób przekładają się na wzrost Plente.

Moodsy

Z przyjemnością mogę polecić agencje in.agency, z którą współpracuję od niespełna roku. To co najbardziej w niej cenie to zaangażowanie i komunikację. Współpraca oparta na fundamentalnych wartościach – uczciwość, transparentność i kompetencje.!

Rygielek.pl

Pan Mateusz pomógł nam wejść z naszym sklepem na wyższy poziom obrotów. W zaledwie 3 miesiące od rozpoczęcia współpracy w końcu nasz biznes zaczął przynosić wymierne zyski. Wszystko dzięki profesjonalnym i przemyślanym działaniom marketingowym. Polecam!

Najczęściej zadawane pytania

Współpraca z influencerami głównie dotyczy kanału, którym jest Instagram. Każdego twórcę dobieramy indywidualnie do planowanej kampanii z klientem.

Wszystko zależy od twórcy, którego wybierzemy. Wcześniej określamy sobie widełki budżetowe, w których chcemy znaleźć jak najlepszego influencera do danej kampanii. Koszty mogą się kształtować od kilkuset złotych do kilkunastu tysięcy złotych. W grę wchodzą także współprace barterowe.

Każdego influencera weryfikujemy pod kątem zasięgów, wiarygodności, zaangażowania odbiorców i contentu, jaki generuje tak, aby kampania wypadła najskuteczniej. Całą współpracą z twórcą zajmujemy się w 100% za Ciebie i to na nas spoczywa obowiązek dopilnowania warunków publikacji.

Skontaktuj się z nami, aby nawiązać współpracę!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Klikając „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu nawiązania z nami kontaktu. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności

Nie czekaj, zacznij rozwijać swój sklep z nami już dziś!