Google Analytics 4

To nowoczesne narzędzie analityczne oferuje zaawansowane funkcje, umożliwiające lepsze zrozumienie zachowań użytkowników na stronie. Dzięki bardziej kompleksowym danym, właściciele sklepów mogą dokładniej analizować efektywność kampanii marketingowych, monitorować konwersje oraz dostosowywać strategie sprzedaży. Google Analytics 4 pozwala również śledzić całą ścieżkę klienta, co jest kluczowe dla zoptymalizowania doświadczenia zakupowego i zwiększenia skuteczności działań marketingowych. Wprowadzenie tej nowoczesnej platformy analitycznej może przyczynić się do bardziej efektywnego zarządzania sklepem internetowym i maksymalizacji wyników biznesowych.

Jeśli twój Google Analytics 4 nie dostarcza Ci wystarczających i poprawnych danych, pomożemy Ci to jak najszybciej zmienić.

Zapytaj o ofertę

Co dla ciebie zrobimy?

Nowy poziom analityki z Google Analytics 4

Wdrożenie GA4 rozpoczynamy od dokładnego zrozumienia celów biznesowych i struktury sklepu. Podejmujemy działania w celu właściwej implementacji kodu analityki na stronie sklepu, uwzględniając kluczowe punkty konwersji, śledzenie transakcji oraz ścieżki nawigacyjne klientów. Dodatkowo dostosowujemy ustawienia analityki do unikalnych potrzeb sklepu, integrując także Google Analytics 4 z innymi narzędziami i platformami. W trakcie współpracy regularnie monitorujemy dane, analizujemy zachowania klientów na stronie, oraz dostarczamy sklepowi internetowemu kompleksowe raporty dotyczące wydajności i kluczowych metryk. Ostatecznym celem jest zapewnienie sklepowi internetowemu pełnej widoczności w zakresie danych analitycznych, co pozwala podejmować strategiczne decyzje, optymalizować działania marketingowe oraz doskonalić doświadczenie użytkowników na stronie sklepu.

współpraca z influerenscami

Co zyskasz?

Korzyści z wdrożenia Google Analytics 4

  • Analiza ruchu w sklepie internetowym
  • Mierzenie sprzedaży oraz kanałów, z których one wynika
  • Analiza ścieżki jaką przechodzi klient w naszym sklepie
  • Budowa grup odbiorców do remarketingu
  • Analiza najlepszych stron pod kątem konwersji
  • Analiza ruchu pod kątem urządzeń oraz systemów operacyjnych
  • Wyłapywanie problemów i poprawa konwersji

Nasi klienci

Co o nas mówią?

Mosquito

Szybka komunikacja, profesjonalne podejście i naprawdę wysokie wyniki. Współpraca od ponad dwóch lat.

Gravity

Nasza współpraca trwa już blisko 5 lat, Mateusz i jego zespół stale dbają o wzrost sprzedaży w naszych sklepach internetowych wykorzystując do tego kompleksowe podejście do całego projektu e-commercowego, począwszy od analityki przez planowanie strategii do wdrożenia skutecznych działań performance marketingu. Najbardziej cenimy sobie w tej współpracy zaangażowanie w projekt na każdym jego etapie oraz szybką reakcję na każdy sygnał.

Plente

Z Mateuszem i jego zespołem współpracuję od ponad roku i jest to pierwsza osoba, której nie tylko zaufałem – ale która była w stanie dowieźć wyniki. Jestem dumny i szczęśliwy, że mogę mieć Mateusza w gronie swoich biznesowych partnerów i bardzo rekomenduję jego pracę. Współpraca jest pełna profesjonalizmu i zaopiekowania biznesowego, gdzie mój Dział Marketingu nie tylko może spać spokojnie ale jest też edukowany z nowinek mogących pomóc nam w rozwoju naszego produktu. Mateusz nie tylko sam wychodzi z inicjatywą dotyczącą optymalizacji i pracy na budżecie ale również z rekomendacjami nowych wdrożeń bądź ich aktualizacji, które w szybki sposób przekładają się na wzrost Plente.

Moodsy

Z przyjemnością mogę polecić agencje in.agency, z którą współpracuję od niespełna roku. To co najbardziej w niej cenie to zaangażowanie i komunikację. Współpraca oparta na fundamentalnych wartościach – uczciwość, transparentność i kompetencje.!

Rygielek.pl

Pan Mateusz pomógł nam wejść z naszym sklepem na wyższy poziom obrotów. W zaledwie 3 miesiące od rozpoczęcia współpracy w końcu nasz biznes zaczął przynosić wymierne zyski. Wszystko dzięki profesjonalnym i przemyślanym działaniom marketingowym. Polecam!

Najczęściej zadawane pytania

Koszt implementacji jest jednorazowy i zależy od tego, jak sklep jest przygotowany do wdrożenia tej usługi (np. czy wymaga prac programistycznych). Po takim audycie przygotowujemy dedykowaną ofertę. Koszty wdrożenia zaczynają się od 3500 zł netto.

Koszt współpracy zależy od skali projektu, ilości usług, rynków, raportów i analiz. Współpracujemy głównie ze sklepami generującymi przychody od kilkudziesięciu tysięcy do kilku milionów złotych w skali miesiąca, a koszty współpracy zaczynają się od 1500 zł netto/msc.

Tak, zapewniamy podstawowe szkolenie z analizowania niezbędnych danych w e-commerce. Takie szkolenie jest w cenie wdrożenia.

Skontaktuj się z nami, aby nawiązać współpracę!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Klikając „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu nawiązania z nami kontaktu. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności

Nie czekaj, zacznij rozwijać swój sklep z nami już dziś!