Agencja marketingowa e-Commerce

Rozwijaj swój sklep razem z nami

Zaplanujemy i wdrożymy skuteczne kampanie reklamowe Twoich produktów. Zwiększymy rozpoznawalność i sprzedaż w Twoim sklepie internetowym, a to wszystko w oparciu o wcześniej przygotowaną strategię i plan.

Postaw na doświadczenie e-Commerce!

Bezpłatna konsultacja

Dzień dobry,

cieszymy się, że znalazłeś się w sekcji dokumentów prawnych naszego Serwisu.

Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z naszymi zasadami lub z naszą ofertą. możesz się z nami skontaktować. Żadnego pytania nie pozostawiamy bez odpowiedzi.

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

W pierwszej części Regulaminu przedstawiamy się, piszemy jak najłatwiej się z nami skontaktować oraz omawiamy najważniejsze definicje, które znajdziesz w tym dokumencie.

  • Serwis Internetowy jest dostępny pod adresem: inagency.pl oraz jego rozwinięciami.

Serwis Internetowy jest prowadzony przez Mateusza Wróbel prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą In.agency Mateusz Wróbel pod adresem ul. Małodworcowa nr 8, Oława 55-200 NIP: 9121848886, REGON: 367439361 (dalej: Właściciel).

  • Kontakt ze Serwisem Internetowym jest możliwy:
  1. pod adresem e-mail: kontakt@inagency.pl;
  2. pod numerem telefonu: 661 698 724 (call center czynne w godzinach: od 9:00 do 17:00, od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy);
  3. z wykorzystaniem adresu do korespondencji: agency Mateusz Wróbel, ul. Małodworcowa nr 8, Oława 55-200;
  4. za pomocą formularz kontaktowego dostępnego w Serwisie Internatowym.
    • Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu skorzystania z wybranych funkcji Serwisu Internetowego.
    • Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony w Serwisie Internetowym w sposób umożliwiający Użytkownikom:
  5. zapoznanie się z jego treścią,
  6. utrwalanie jego treści w poprzez samodzielne wydrukowanie lub zapisanie na nośniku zewnętrznym, np. pobrania w formie PDF,
  7. zapoznanie się z jego obecnie obowiązującą wersją, jak i poprzednimi.
    • Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
  1. BOK – Biuro Obsługi Użytkownika Serwisu Internetowego, które udziela informacji w zakresie prowadzonej przez Serwis Internetowy działalności.
  2. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, która umożliwia wszystkim zapisanym od cyklicznych informacji na temat Serwisu Internetowego, w szczególności o bieżącej działalności i akcjach marketingowych, na podany przez Użytkownika adres e-mail, za jego wyraźną zgodą.
  3. REGULAMIN – niniejszy dokument określający m.in. zasady korzystania z Serwisu Internetowego oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Właściciela za jego pośrednictwem na rzecz Użytkowników. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkownika jak i Właściciela. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. SERWIS INTERNETOWY/STRONA INTERNTEROWA – prowadzony przez Właściciela w języku polskim internetowy serwis pod adresem inagency.pl oraz jego rozwinięciami.
  5. TREŚĆ/TREŚCI – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o Produktach, zdjęcia Produktów, filmy promocyjne, opisy, komentarze) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Serwisu Internetowego przez odpowiednio Właściciela, kontrahentów Właściciela albo inną osobę korzystającą z Serwisu Internetowego.
  6. USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przez Właściciela na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące z Właścicielem, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.
  7. UŻYTKOWNIK – każda osoba fizyczna przeglądająca Treści na Stronie Internetowej lub korzystająca z Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu.

 

  1. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO

W zasadach korzystania z naszego Serwisu wyjaśniamy, jakie minimalne wymagania techniczne musisz spełnić, żeby bez problemów korzystać z jego funkcjonalności.

  • Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie z Serwisu Internetowego:
  1. urządzenie z dostępem do sieci Internet;
  2. najnowsza wersja przeglądarki internetowej;
  3. aktywne konto poczty elektronicznej (adres e-mail) w celu ] zapisu do Newslettera czy wysłania wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego.
    • Właściciel nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu Internetowego będzie przebiegało bez błędów i przerw technicznych. Właściciel zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Serwisu Internetowego w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Użytkowników. Właściciel będzie dążył do niezwłocznego przywrócenia działania Serwisu Internetowego.
    • Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i treści innych serwisów oraz portali, do których może zostać przekierowany Użytkownik, korzystając z linków umieszczonych w Serwisie Internetowym.
    • Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
  4. podawania w udostępnionych w ramach Serwisu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych;
  5. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowy w sposób niezakłócający jej działania;
  6. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowe w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;
  7. korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowy w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników;
  8. niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Serwisu Internetowego jakichkolwiek Treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności Treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich albo ich dobra osobiste;
  9. niepodejmowania działań takich jak:
    • rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu Internetowego Treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych);
    • podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Użytkownika, w tym danych innych Użytkowników lub ingerencję w zasady lub techniczne aspekty funkcjonowania Serwisu Internetowego;
    • modyfikowania w sposób nieuprawniony Treści, w szczególności podanych w ramach Serwisu Internetowego opisów usług i zakresu działalności.

 

  1. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE INTERNETOWYM

W części trzeciej prezentujemy usługi elektronicznym dostępne w naszym Serwisie. Usługa Elektroniczna to np. Newsletter. Wyjaśniamy, jak złożyć reklamacje na Usługi Elektroniczne.

  • Właściciel nieodpłatnie świadczy za pośrednictwem Serwisu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Użytkowników:
  1. prezentowanie Użytkownikom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;
  2. umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Serwisu, w tym treści o charakterze marketingowym;
  3. formularz kontaktowy;

Newsletter

  • Usługa Newsletter obejmuje:
    1. usługa Newslettera polega na otrzymywaniu przez Użytkowników do niego zapisanych (Usługobiorców), którzy udostępnili Właścicielowi (Usługodawcy) swój adres e-mail, drogą elektroniczną, w tym za pomocą automatycznych systemów wywołujących, informacji handlowych dotyczących oferty lub usług Właściciela i jego partnerów, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych (e-mail marketing);
  • Korzystanie z usługi Newsletter możliwe jest po wykonaniu kolejnych kroków przez Użytkownika:
  1. udostępnienie co najmniej swojego adresu e-mail, w wyznaczonym do tego polu w Serwisie Internetowym i zaznaczenie odpowiedniego checkbox’a w celu otrzymywania informacji handlowych wybranym kanałem komunikacji;
  2. zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu (w tym dodatkowo poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany przez Właściciela na adres e-mail podany przez Usługobiorcę – o ile taka funkcjonalność została udostępniona) oraz potwierdzenie zapoznania się z Polityką prywatności. Usługodawca może udostępnić również inne sposoby zaakceptowania postanowień Regulaminu.
  • Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony.
  • Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z usługi Newsletter (rezygnacji z usługi), w szczególności poprzez skierowanie prośby o zaprzestanie świadczenie Usługi Newsletter na dane kontaktowe podane w pkt. 1.3 Regulaminu lub kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w wiadomości e-mail wysłanej do Usługobiorcy w ramach usługi Newsletter. Wypisanie się we wskazany wyżej sposób z jednego z kanałów usługi Newsletter, nie oznacza automatycznego wypisania się z drugiego z kanałów usługi Newsletter.
  • Właściciel może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczeniu usługi newsletter za miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych powodów, rozumianych jako (katalog zamknięty):
  1. zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Właściciela wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
  2. zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
  3. zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Usługodawcę dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
    • Usługodawca swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. powyżej wysyła na adres e-mail podany przez Usługobiorcę podczas rejestracji do usługi Newsletter.
    • Właściciel może wypowiedzieć Usługobiorcy umowę o świadczeniu usługi newsletter za siedmiodniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania z usługi Newsletter, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości treści, o których mowa powyżej, z ważnych powodów, tzn. w przypadku rażącego naruszenia przez Usługobiorcę niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Usługobiorca (katalog zamknięty): korzysta z Newsletteru w sposób niezgodny z przepisami obowiązującego prawa oraz naruszający prawa osób trzecich, niezgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także niezgodnie z przyjętymi w tym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, w szczególności dostarcza treści o charakterze bezprawnym.

Reklamacje Usług Elektronicznych

  • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać w dowolnej formie. Zaleca się skorzystanie ze środków komunikacji wskazanych w punkcie 1.3 Regulaminu.
  • Przykładowy formularz reklamacji jest dostępny pod treścią Regulaminu.
  • Ustosunkowanie się do reklamacji przez Właściciela następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

 

  1. Opinie zamieszczone w SERWISIE internetowym

Nasz Serwis, jak wiele innych podmiotów e-commerce zbiera opinie o naszych usługach. Staramy się, aby ten proces był maksymalnie transparentny. Zależy nam na rzetelnych opiniach. W związku z tym, w tej części Regulaminu tłumaczmy, jakie zasady obowiązują w naszym Serwisie podczas procesu zamieszczania opinii i komentarzy.

  • Wszystkie opinie Klientów na temat naszych usług zamieszczone w Serwisie Internetowym są weryfikowane. Serwis Internetowy pozyskuje opinie wyłącznie od osób, które rzeczywiście skorzystały z oferowanych usług.
  • Klient po skorzystaniu z naszych usług może zostać poproszony o dobrowolne dodanie opinii.
  • Opinię Klient może dodać za pośrednictwem kontaktu w wiadomości prywatnej skierowanej do Sprzedawcy za pośrednictwem maila lub profili Sprzedawcy w mediach społecznościowych.
  • Sprzedawca zastrzega sobie uprawnienie do publikacji opinii na podstawie samodzielnej decyzji. Oznacza to, że nie wszystkie przesłane opinie są publikowane na stronie. Nie narusza to jednak pkt. 4.7 Regulaminu. Celem tego ograniczenia jest dopuszczenie do obrotu jedynie opinii pochodzących od przedsiębiorców.
  • Przesyłają opinię Klient wyraża zgodę na opublikowanie zawartych w nim subiektywnych treści o jakości wykonanej usługi oraz udostępnienie danych osobowych w zakresie niezbędnym do zamieszczenia opinii. W zależności od przyjętego mechanizmu wystawiania opinii, Klient może zostać poproszony o wystawnie komentarza, ilości gwiazdek (np. od 1 do 5), czy zaznaczenia skali zadowolenia lub niezadowolenia.
  • Opinie zamieszczone w Serwisie Internetowym nie są w żaden sposób sponsorowane, a ich treść nie ma wpływu na warunki przyszłych umów zawieranych z Właścicielem.
  • Serwis Internetowy zamieszcza zarówno pozytywne jak i negatywne opinie, o ile ich treść nie narusza przepisów Regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa.
  • Opinie zamieszczane w Serwisie Internetowym podlegają weryfikacji pod kątem sporządzania ich przez klientów, którzy rzeczywiście skorzystali z oferowanych usług.. Ww. weryfikacji przeprowadzana jest poprzez porównanie danych Klientów dokonujących zakupu opiniowanych produktów z danymi osób zamieszczających opinię.

 

  1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

Wychodzimy z założenia, że w przypadku różnicy zdań z Użytkownikiem warto rozmawiać i dążyć do wzajemnego porozumienia na drodze polubownej. Zobacz, w jaki sposób możemy rozwiązać spór.

  • Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Właściciela do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Właściciela o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów składane jest przez Właściciela na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej reklamacji spór nie został rozwiązany.
  • Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownik a będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  • Użytkownik będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  1. Użytkownik uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu.
  2. Użytkownik może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Właścicielem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępnia platformę̨ do rozwiazywania sporów konsumenckich online. Właściciel nie uczestniczy obecnie w tej dobrowolnej procedurze alternatywnego rozwiazywania sporów.

 

  1. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

W tej części wskazujemy jakie prawa własności intelektualnej chronimy na naszej stronie internetowej i jakich zasad musisz przestrzegać.

  • Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, a w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, a także do formularzy, dokumentów prawnych, logotypów, znaków towarowych, tekstu, grafiki, zdjęć i innych zamieszczonych przez Właściciela treści należą do Właściciela, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem.
  • Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Serwisu Internetowego, Usługi lub jej elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Właściciela, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i niniejszego Regulaminu. Właściciel może podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów własnych oraz Użytkowników Serwisu Internetowego.
  • Prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania danych dostępnych w serwisie podlegają przepisom Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  • Wykorzystywanie danych Serwisu Internetowego w celach komercyjnych odbywać się może po uprzednim powiadomieniu o tym Właściciela i uzyskaniu od niego pisemnej zgody.

 

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Sprawdź, jak dbamy o Twoje dane osobowe.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  • Regulamin w wersji 1.0. wchodzi w życie z dniem 01.08.2023 r.
  • Regulamin jest dostępny w języku polskim.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  • O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  • W przypadku, gdy regulacje bezwzględnie obowiązującego prawa kraju zwykłego pobytu Użytkownik a przewidują dla niego korzystniejsze warunki niż przepisy prawa polskiego oraz zapisy niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdą przepisy prawa kraju zwykłego pobytu Użytkownika.
  • Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach Serwis Internetowy będzie informować poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu Internetowego, a w przypadku Użytkowników zapisanych do Newslettera – w formie wiadomości mailowej.

Link do formularzy:

Formularz reklmacji